Μεγάλες εξακολουθούν να είναι οι καθυστερήσεις στις εταιρείες ταχυμεταφορών. Η Γενική Γραμματέας του ΚΕΠΚΑ, Ευαγγελία Κεκελέκη, μιλώντας στο Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων της ΕΡΤ3, έκανε λόγο για απαράδεκτη κατάσταση στις ταχυμεταφορές, κυρίως στο δεύτερο lockdown, και είπε ότι ο καταναλωτής, για κάθε ημέρα καθυστέρησης παράδοσης της παραγγελίας του, δικαιούται 6 ευρώ.
Όπως είπε χαρακτηριστικά για τις καθυστερήσεις, «εμείς στο ΚΕΠΚΑ δεν τις δικαιολογούμε καθόλου. Οι καθυστερήσεις στις ταχυμεταφορές είχαν παρουσιαστεί στο προηγούμενο lockdown από το Μάρτιο. Είχανε το χρόνο να διορθώσουνε τα πράγματα, να προσλάβουν προσωπικό , να κάνουν τις υποδομές τους καλύτερες. Αυτό που αντιμετωπίζουμε τώρα στο δεύτερο lockdown είναι απαράδεκτο».
Η κα Κεκελέκη τόνισε ότι οι καταναλωτές έχουν δικαιώματα, ωστόσο το πρόβλημα είναι πώς θα τα διεκδικήσουν υπογραμμίζοντας ότι τόσο κυβέρνηση όσο και η εθνική επιτροπή τηλεπικοινωνιών και ταχυδρομείων δεν κάνουν τίποτα για να εφαρμοστούν στην πράξη τα δικαιώματα των καταναλωτών. «Υπάρχει μία οδηγία προς τους καταναλωτές από την ΕΕΤΤ η οποία λέει ξεκάθαρα πως κάθε ημέρα καθυστέρησης δικαιούται ο καταναλωτής έξι ευρώ αποζημίωση» είπε.
Related posts
Αναζήτηση
Τα πιο δημοφιλή
-
Κορονοϊός: Στο κόκκινο Βύρωνας, Δάφνη, Ηλιούπολη, Γαλάτσι κι άλλοι πέντε δήμοι της Αθήνας posted on Ιανουάριος 8, 2021
-
Άλιμος: Εντοπίστηκε η 13χρονη Κατερίνα ύστερα από 10 ημέρες posted on Ιανουάριος 6, 2021
-
Τι αλλάζει στις Άδειες Κυκλοφορίας από την 1η Ιανουαρίου posted on Δεκέμβριος 29, 2020
-
Amver Awards: Βραβεύτηκαν οι Όμιλοι Λάτση, Τσάκου, Ανδρέα Μαρτίνου, οικ. Αλαφούζου, Ρέστη posted on Ιανουάριος 2, 2021
-
Αποκαλυπτικό βίντεο από τη στιγμή της δολοφονίας στο Καπιτώλιο: Φαίνεται ότι την δολοφόνησαν εν ψυχρώ! posted on Ιανουάριος 7, 2021
Social Media