Ανάπλαση παραλιακού μετώπου με ποδηλατόδρομους 100 χλμ από το ΣΕΦ μέχρι το Σούνιο

Για το εμβληματικό έργο, της ανάπλασης του παραλιακού μετώπου που με την ολοκλήρωσή του θα παραδοθούν 100 χλμ ποδηλατόδρομου στους Αθηναίους θα μιλήσει το βράδυ της Πέμπτη στις 21:30 σε εκδήλωση στη Γλυφάδα, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.

Σε πρώτη φάση το κολοσσιαίο έργο θα περιλαμβάνει την ενοποίηση παραλιακής ζώνης από ΣΕΦ –Σούνιο με ενιαίο πεζόδρομο και ποδηλατόδρομο 22 χλμ και σε δεύτερη φάση την ανάπλαση επιπλέον 48km μέχρι Σούνιο.

Παράλληλα, προβλέπεται η σύνδεση του Πάρκου του Φαληρικού Όρμου με το Κέντρο Πολιτισμού Ι.Σ. Νιάρχος, τη Μαρίνα Φλοίσβου και το υφιστάμενο Πάρκο Φλοίσβου, δημιουργώντας έναν συνεχόμενο μεγάλο πνεύμονα πρασίνου για την Αττική και τους κατοίκους της Αθήνας, του Πειραιά και των όμορων δήμων.

Το έργο είναι ενταγμένο στο Ελληνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας “Ελλάδα 2.0 – δημιουργούμε τη νέα Ελλάδα” και στο πλαίσιο υλοποίησής του θα δημιουργηθούν συνολικά περισσότερα από 100 χλμ ποδηλατοδρόμων στην Αττική.

Με αφορμή την ανάπλαση του παραλιακού μετώπου θα παρουσιαστεί και η στρατηγική της κυβέρνησης για το ποδήλατο, με αφορμή της Παγκόσμια Ημέρα Ποδηλάτου που γιορτάζεται σήμερα.

Ο υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ, Άκης Σκέρτσος, σε συνέντευξή του στο “Πρώτο Πρόγραμμα”, δήλωσε για το έργο πως “καταλαβαίνετε τι σημαίνει για την ποιότητα ζωής των ανθρώπων η ενοποίηση του παραλιακού μετώπου στην Αττική, από το Φάληρο, το ΣΕΦ, έως και τη Βουλιαγμένη με ένα ενιαίο δίκτυο ποδηλατοδρόμων και πεζοδρόμων. Για 22 χιλιόμετρα θα μπορεί κάποιος απρόσκοπτα να περπατήσει, να τρέξει, να κάνει ποδήλατο”.

Παράλληλα, ο ίδιος αναφέρθηκε πάντως και σε μια δυσκολία που υπήρξε: το έργο περνά μέσα από οκτώ δήμους, “άρα ήταν δύσκολη η συνεργασία και η συμφωνία γύρω από ένα τέτοιο σχέδιο. Ωστόσο η συμφωνία υπάρχει, έχει γίνει μεταξύ της κυβέρνησης, της περιφέρειας και των οκτώ δήμων. Έχει ενταχθεί ως έργο και έχει πάρει την πρώτη έγκριση στο “Ελλάδα 2.0″, και σήμερα θα παρουσιάσουμε, με αφορμή την Ημέρα Ποδηλάτου, το συγκεκριμένο έργο αλλά και τη στρατηγική που έχουμε για το ποδήλατο”.

Scroll to Top