Βαρύ πένθος στη Λέσβο μετά τον θάνατο της 36χρονης γιατρού
Η Λέσβος βρίσκεται σε κατάσταση βαθιάς θλίψης μετά την απώλεια μιας 36χρονης γιατρού, η οποία έφυγε από τη ζωή κατά τη διάρκεια αεροδιακομιδής προς την Αθήνα, εξαιτίας σοβαρών επιπλοκών που προήλθαν λίγες ημέρες μετά τη γέννηση του παιδιού της. Η είδηση του θανάτου της έχει προκαλέσει σοκ στην τοπική κοινωνία και στην ιατρική κοινότητα του νησιού. Παράλληλα,ασθενείς που είχαν λάβει φροντίδα από εκείνη μοιράζονται με συγκίνηση τις αναμνήσεις τους σχετικά με τον επαγγελματισμό και την αφοσίωσή της.
Ένας πρώην ασθενής της μίλησε στο Mega και περιέγραψε μια καθοριστική στιγμή που σχετίζεται με μια πρωτοβουλία της. Επισκέφθηκε το νοσοκομείο λόγω κάποιων ενοχλήσεων και αν και οι αρχικές εξετάσεις δεν αποκάλυψαν κάτι ανησυχητικό, η γιατρός αποφάσισε να προχωρήσει σε περαιτέρω έλεγχο. «Είχα κάποιες ενοχλήσεις αλλά… δεν ένιωθα κάτι. Μου έκανε εξετάσεις η Μάγδα, καρδιογραφήματα. Δεν μου έβρισκαν κάτι και μάλιστα εκείνη την εποχή η κόρη μου έκανε πρακτική ως νοσηλεύτρια εκεί», ανέφερε ο ίδιος.
«Για καλή μου τύχη, στις εξετάσεις αίματος είχε ζητήσει να γίνει εξέταση τροπονίνης χωρίς να το γνωρίζω εγώ», συνέχισε ο ασθενής. «Το ένζυμο αυτό ήταν αυξημένο στο αίμα μου κι έτσι παρέμεινα στο νοσοκομείο όπου διαπιστώθηκε ότι είχα φραγμένη αρτηρία». Η επιμονή της 36χρονης γιατρού να ζητήσει πρόσθετες εξετάσεις αποδείχθηκε σωτήρια.
Με συγκίνηση θυμήθηκε τη στιγμή που επέστρεψε στο νοσοκομείο για να την ευχαριστήσει: «Αλλά όταν βγήκα από το νοσοκομείο πήγα στα Επείγοντα και τη βρήκα εκεί ώστε να εκφράσω τις ευχαριστίες μου πολλές φορές». Αν δεν είχε παραμείνει λίγο ακόμα στο νοσοκομείο θα μπορούσε να είχε συμβεί το χειρότερο.
Το χρονικό των γεγονότων
Η άτυχη γυναίκα γέννησε ένα υγιές κοριτσάκι μέσω φυσιολογικού τοκετού στο Νοσοκομείο Μυτιλήνης. Ωστόσο, λίγες ώρες αργότερα η κατάσταση υγείας της άρχισε να επιδεινώνεται δραματικά.
Σύμφωνα με πληροφορίες, παρουσίασε υψηλό πυρετό το Σάββατο ενώ οι θεράποντες ιατροί παρακολουθούσαν στενά την κατάσταση καθώς γινόταν ολοένα πιο ανησυχητική. Όταν οι επιπλοκές έγιναν πιο σοβαρές κρίθηκε απαραίτητη η μεταφορά σε νοσοκομείο στην Αθήνα μέσω αεροδιακομίδας που οργανώθηκε την Τρίτη αλλά δυστυχώς δεν κατάφερε ποτέ να φτάσει στον προορισμό της καθώς κατέληξε κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.
Τα αίτια πίσω από τον θάνατό της διερευνώνται ακόμη ενώ αναμένονται τα αποτελέσματα των απαιτούμενων ιατρικών εξετάσεων.
Η ιστορία αυτού του ασθενούς φωτίζει μια άλλη διάσταση του χαρακτήρα αυτής της αξιόλογης γυναίκας: Για πολλούς στη Μυτιλήνη, η Μάγδα υπήρξε όχι μόνο μία επιστήμονας αλλά ένας άνθρωπος γεμάτος ευθύνη και αυτοθυσία απέναντι στους συνανθρώπους τους.
