Επέκταση της προθεσμίας για τα προγράμματα «Εξοικονομώ»
Το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας ανακοίνωσε την παράταση της προθεσμίας ολοκλήρωσης των εργασιών για όλα τα ενεργά προγράμματα «Εξοικονομώ»,προσφέροντας επιπλέον χρόνο στους δικαιούχους να ολοκληρώσουν τις απαραίτητες παρεμβάσεις ενεργειακής αναβάθμισης. Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση, η νέα καταληκτική ημερομηνία είναι η Παρασκευή 17 Ιουλίου 2026. Το υπουργείο διευκρινίζει ότι αυτή είναι η τελευταία παράταση που θα δοθεί, καθώς δεν υπάρχει πρόβλεψη για περαιτέρω χρονική επέκταση.
Η παράταση αφορά στα εξής προγράμματα:
- Εξοικονομώ 2021
- Εξοικονομώ 2023
- Εξοικονομώ – Ανακαινίζω για Νέους
- Εξοικονομώ 2025
- Εξοικονομώ – Επιχειρώ & Αλλάζω Συσκευή στις Επιχειρήσεις
Όπως τονίζει το ΥΠΕΝ,αυτή η απόφαση ελήφθη με σκοπό να διευκολυνθούν οι πολίτες και οι επιχειρήσεις στην ολοκλήρωση των έργων τους,διασφαλίζοντας τη σωστή υλοποίηση των επενδύσεων που χρηματοδοτούνται μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.
Eπιπλέον, καλεί όλους τους ωφελούμενους να επιταχύνουν τις διαδικασίες τους, καθώς μετά την ολοκλήρωση του Ταμείου Ανάκαμψης δεν θα υπάρξει νέα παράταση πέρα από την 17η Ιουλίου 2026. Τα προγράμματα «Εξοικονομώ» αποτελούν ένα κρίσιμο εργαλείο για τη βελτίωση της ενεργειακής αποδοτικότητας σε κατοικίες και επιχειρήσεις, συμβάλλοντας στη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας, του κόστους ενέργειας και των εκπομπών CO2. Αυτά υλοποιούνται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0», χρηματοδοτούμενα από την Ευρωπαϊκή Ένωση μέσω του NextGenerationEU.
