«Ανατροπή στα Σούπερ Μάρκετ: Πώς οι Τιμές Αλλάζουν Ενώ Ψωνίζετε!»

Νέο κόλπο στα σούπερ μάρκετ: Τα προϊόντα αλλάζουν τιμή ενώ ψωνίζεις

Επαναστατική Στρατηγική Τιμολόγησης από Αλυσίδα Σούπερ Μάρκετ στη Νορβηγία

Μια καινοτόμος προσέγγιση έχει υιοθετηθεί από μια αλυσίδα σούπερ μάρκετ στη Νορβηγία, η οποία προχωρά σε αλλαγές τιμών στα ράφια έως και 100 φορές μέσα στην ημέρα. Ο λόγος για την αλυσίδα REMA 1000, συγκεκριμένα τα καταστήματα Reitan, όπου οι πελάτες φαίνεται να υποδέχονται με ενθουσιασμό αυτή τη νέα στρατηγική.

Η αιτία πίσω από αυτές τις συχνές μεταβολές στις τιμές κατά τη διάρκεια των αγορών είναι η επιθυμία της εταιρείας να ανταγωνιστεί ή ακόμα και να ξεπεράσει τους αντιπάλους της. Αυτή η πρακτική γίνεται πιο έντονη κατά τις εορταστικές περιόδους, όταν ο ανταγωνισμός είναι ιδιαίτερα σφοδρός.

Ο στόχος είναι να διατηρηθεί το πλεονέκτημα έναντι των άλλων μέσω ενός απλού μηχανισμού: «Μειώνουμε την τιμή κατά περίπου 10 σεντς και οι αντίπαλοί μας ακολουθούν με παρόμοιες μειώσεις», εξηγεί ο Παρτάπ Σαντού, επικεφαλής του τμήματος τιμολόγησης της REMA 1000. «Έτσι δημιουργείται ένας αγώνας ταχύτητας προς τα κάτω».

Πώς Λειτουργεί το Σύστημα Τιμολόγησης

Στις ηλεκτρονικές ετικέτες που βρίσκονται στα ράφια των καταστημάτων, η αναγραφόμενη τιμή του προϊόντος ανανεώνεται αυτόματα με την εμφάνιση ενός νέου ψηφίου στην οθόνη μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.

Scroll to Top