Πώς η Sony Pictures “εκπαιδεύει” τη Γενιά Z και Άλφα μέσω του Roblox
Αν είστε η Sony Pictures, το μυστικό για να προσεγγίσετε τα παιδιά της Γενιάς Z και Άλφα είναι απλό: πηγαίνετε εκεί όπου περνούν τον περισσότερο χρόνο τους — στο Roblox.
Η συνεργασία μεταξύ της Sony Pictures και της Gamefam — που αυτοαποκαλείται «η κορυφαία εταιρεία metaverse για τις κοινότητες των Gen Z και Alpha» — έχει ως στόχο να προσεγγίσει μια νέα γενιά θεατών ενόψει της πρεμιέρας της ταινίας “Karate Kid: Legends”, που θα κυκλοφορήσει στις 30 Μαΐου στις ΗΠΑ και τον Καναδά.
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες από το The Hollywood Reporter, αυτή η συνεργασία αποδίδει καρπούς με την κυκλοφορία ενός νέου δωρεάν παιχνιδιού στο Roblox: το Karate Kid Training Simulator, που θα κάνει πρεμιέρα στις 2 Μαΐου.
Εκπαίδευση δίπλα στους θρυλικούς δασκάλους
Οι παίκτες έχουν την ευκαιρία να εκπαιδευτούν δίπλα σε εμβληματικούς χαρακτήρες όπως ο Daniel LaRusso (Ralph Macchio) και ο κ. Han (Jackie Chan),σε σκηνές εμπνευσμένες από την ταινία: από τους δρόμους της Νέας Υόρκης μέχρι το dojo στην ταράτσα καθώς και την πιτσαρία Victory Pizza.Οι χρήστες μπορούν να μάθουν κινήσεις καράτε, να ανεβάσουν επίπεδο και να ανταγωνιστούν άλλους παίκτες ολοκληρώνοντας εβδομαδιαίες αποστολές σχετικές με την ταινία.
Το κίνητρο είναι ισχυρό για τους νεαρούς παίκτες: όσοι ολοκληρώνουν τις αποστολές αποκτούν μοναδικά αντικείμενα για τα avatar τους, όπως ένα μπονσάι κεφάλι, μία μπαντάνα, ένα σακίδιο σε σχήμα πίτσας καθώς επίσης ένα καπέλο popcorn bucket με το τρόπαιο του Karate Kid: Legends.
Mια σύγχρονη στρατηγική marketing
Με 85 εκατομμύρια καθημερινούς χρήστες (61% εκ των οποίων είναι άνω των 13 ετών), το Roblox έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι στην επικοινωνία με τις γενιές Ζ και Άλφα. Σύμφωνα με στοιχεία από την πλατφόρμα γονικής παρακολούθησης Qustodio, οι νέοι περνούν κατά μέσο όρο 144 λεπτά ημερησίως στο Roblox — περισσότερα από TikTok (112’) ή YouTube (70’).
“Για να προσεγγίσεις τις γενιές Ζ και Άλφα χρειάζεσαι κάτι περισσότερο από παραδοσιακές στρατηγικές μάρκετινγκ”, δήλωσε ο Ricardo Briceno, Chief Business Officer της Gamefam στο The hollywood Reporter. “Πρέπει να βρίσκεσαι στους κόσμους όπου παίζουν κι αλληλεπιδρούν”. Με το Karate Kid έχουμε τη δυνατότητα να επανασυστήσουμε μια εμβληματική σειρά σε μια νέα γενιά θεατών μέσω μιας διαδραστικής εμπειρίας.”
Mια νέα εποχή στην παράδοση
The Karate Kid: Legends ακολουθεί τον Λι Φονγκ (Ben Wang), έναν νεαρό δάσκαλο του kung fu που μετακομίζει στη Νέα Υόρκη μαζί με τη μητέρα του ώστε να φοιτήσει σε ένα κορυφαίο σχολείο. Εκεί θα αναπτύξει μια φιλία —και θα συναντήσει έναν ντόπιο πρωταθλητή καράτε— που θα τον οδηγήσει σε προσωπικές προκλήσεις. Με τη βοήθεια του δασκάλου του κ. Han καθώς επίσης του θρυλικού daniel LaRusso, ο Λι συνδυάζει kung fu κι καράτε ώστε να προετοιμαστεί για μια επική αναμέτρηση.
Tη σκηνοθεσία έχει αναλάβει ο Jonathan Entwistle ενώ το σενάριο υπογράφει ο Rob Lieber υπό παραγωγή της Karen rosenfelt. Στην ταινία συμμετέχουν οι Joshua Jackson, Sadie Stanley κι Ming-Na Wen ενώ executive producers είναι οι Jenny Hinkey κι Ralph Macchio.
The gamefam στον κόσμο του Roblox
Η Gamefam διαθέτει ήδη σημαντική εμπειρία στη δημιουργία branded εμπειριών μέσα στο Roblox. Όπως σημείωσε πρόσφατα το THR, είχε συνεργαστεί προηγουμένως με τη Sony για την ταινία the Garfield Movie καταφέρνοντας 31 εκατομμύρια επισκέψεις μέσα σε μόλις 18 ημέρες — η μεγαλύτερη επιτυχία μέχρι τότε στα παιχνίδια αυτού του τύπου.
Aκολούθησαν άλλες επιτυχίες όπως αυτή γύρω από Ghostbusters: Frozen Empire ενώ η εταιρεία έχει συνεργαστεί επίσης με Netflix, Paramount αλλά и Disney & A24. Το Barbie DreamHouse Tycoon παρουσίασε εξαιρετικά αποτελέσματα φέτος κατατάσσοντας τον τίτλο αυτό ως ένα εκ των πιο δημοφιλών brand games στην ιστορία του Roblox συγκεντρώνοντας πάνω από 409 εκατομμύρια επισκέψεις!
Aπό την μεγάλη οθόνη στον ψηφιακό κόσμο
Η sony δεν περιορίζεται απλά στην επαναφορά ενός κλασσικού τίτλου όπως είναι το Karate Kid αλλά προσπαθεί ενεργά να τον εξελίξει σύμφωνα με τις ανάγκες των νεότερων κοινού! Το Roblox λειτουργεί πλέον ως σύγχρονη αίθουσα προβολής – ή καλύτερα dojo – αυτής της νέας εποχής!
Mένει τώρα μόνο ν’ αποδειχθεί αν αυτή η σύνθεση μεταξύ Roboxtheory & Karate kid μπορεί πραγματικά ν’ εμπνεύσει μία νέα γενιά θεατών όχι μόνο προς gaming αλλά ίσως ακόμη προς κινηματογραφικές αίθουσες!