Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν την Τετάρτη 24 Ιανουαρίου 2024 στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου ‘’Κώστας Κονδύλης’’ του Δημαρχιακού Μεγάρου, από τις 17:00 έως τις 19:00, δύο multiplier events που διοργάνωσε η ΑΚΜΗ International και φιλοξένησε ο Δήμος Ηλιούπολης.
Σκοπός του πρώτου event με τίτλο EDUMAP ήταν να προσφέρει καινοτόμες λύσεις και να παρέχει μια αξιολόγηση του προβλήματος του εθισμού στις ουσίες στην εφηβεία, το οποίο είναι ένα διεθνές πρόβλημα. Ουσιαστικά, το έργο συνδύασε ποσοτικές και ποιοτικές μεθόδους προκειμένου να δώσει τις καλύτερες δυνατές απαντήσεις στους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής.
Η σημαντική αυτή εκδήλωση διήρκησε περίπου 2 ώρες με τις ακόλουθες συνεδρίες:
·Ανάλυση της κατάχρησης ουσιών, της εξάρτησης και του εθισμού.
·Παρουσίαση των εκπαιδευτικών υποστηρικτικών βίντεο.
·Ψυχολογικά συμπτώματα της κατάχρησης ουσιών.
·Πώς ορίζονται τα κοινωνικά συμπτώματα της κατάχρησης ουσιών.
·Παρουσίαση της ηλεκτρονικής εργαλειοθήκης προληπτικής εκπαίδευσης για την κατάχρηση ουσιών. https://stratus.campaign-image.eu/images/138120000001319305_zc_v1_1706530306470_image00031aa.jpeg
https://stratus.campaign-image.eu/images/138120000001319305_zc_v1_1706530286165_image00005ss.jpeg
Το δεύτερο event με τίτλο E-CR.A.F.T εστίασε στη δημιουργικότητα, στις πολύμορφες καλλιτεχνικές, οπτικές και πολιτιστικές εκφράσεις της, για να καινοτομήσει τη διδασκαλία που παρέχεται στις χώρες εταίρους, εισάγοντας λύσεις μάθησης βασισμένες σε παιχνίδια για την αξιολόγηση του δημιουργικού και επιχειρηματικού δυναμικού των μαθητών. Σκοπός του, επίσης, ήταν η ανάπτυξη της επιχειρηματικής τους νοοτροπίας, ενισχύοντας τη δημιουργικότητα και τη δεξιοτεχνία τους, υποστηρίζοντας την πρωτοβουλία τους και τη θέλησή τους να δοκιμαστούν χρησιμοποιώντας τις τεχνολογίες της ψηφιακής επικοινωνίας 4.0
Τα events απευθύνθηκαν σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, διευθυντές σχολείων, ψυχολόγους και ακαδημαϊκούς.
Ο Δήμος Ηλιούπολης θα προωθήσει και άλλα multiplier events που στόχο έχουν τόσο να συμβάλουν στην αξιολόγηση του προβλήματος του εθισμού στις ουσίες στην εφηβεία, όσο και στην εισαγωγή λύσεων μάθησης βασισμένες σε παιχνίδια για την αξιολόγηση του δημιουργικού και επιχειρηματικού δυναμικού των μαθητών.