«Καύσωνας και Εκπτώσεις: Πώς οι Υψηλές Θερμοκρασίες Επηρεάζουν τον Τζίρο των Καταστημάτων – Ανάλυση ΕΒΕΠ»

Oι επιπτώσεις του καύσωνα στον τζίρο των θερινών εκπτώσεων – Εκτίμηση ΕΒΕΠ






Επιπτώσεις Καύσωνα στις Πωλήσεις Εκπτώσεων

Επιπτώσεις του Καύσωνα στις Πωλήσεις Εκπτώσεων

Ο πρόεδρος του Εμπορικού & Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιά, Βασίλης Κορκίδης, αναφέρθηκε στην ΕΡΤ για τις συνέπειες που έχει ο καύσωνας στις πωλήσεις κατά την περίοδο των εκπτώσεων. Σημείωσε τα εξής:

Αρνητικές Επιπτώσεις:

  1. Μειωμένη Κίνηση στα Καταστήματα:
    • Οι καταναλωτές προτιμούν να αποφεύγουν τις μετακινήσεις, ιδιαίτερα σε ανοιχτούς χώρους ή καταστήματα χωρίς κλιματισμό.
    • Η ζήτηση μειώνεται δραστικά κατά τις ώρες αιχμής (12:00-18:00).
  2. Πτώση Αυθόρμητων Αγορών:
    • Λόγω της δυσφορίας και της κόπωσης, οι πελάτες δεν περιηγούνται στους διαδρόμους ή στα ράφια και περιορίζονται μόνο σε απαραίτητα προϊόντα.
  3. Αναστολή Προγραμματισμένων Εξορμήσεων:
    • Οικογένειες και τουρίστες αποφεύγουν εμπορικά κέντρα και αγορές σε ηπειρωτικές πόλεις που δεν έχουν τουριστική ανάπτυξη.

Ουδέτερες ή Θετικές Εξαιρέσεις:

  1. Aύξηση Online Αγορών:
    – Σε περιόδους καύσωνα παρατηρείται στροφή προς το ηλεκτρονικό εμπόριο καθώς οι καταναλωτές επιλέγουν να ψωνίζουν από το σπίτι τους.








     

     

     

     

     

     

    «δροσιστικά προϊόντα» όπως ανεμιστήρες, κλιματιστικά, ελαφριά ρούχα και είδη θαλάσσης που είναι διαθέσιμα στις εκπτώσεις.

Scroll to Top