Επιπτώσεις του Καύσωνα στις Πωλήσεις Εκπτώσεων
Ο πρόεδρος του Εμπορικού & Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιά, Βασίλης Κορκίδης, αναφέρθηκε στην ΕΡΤ για τις συνέπειες που έχει ο καύσωνας στις πωλήσεις κατά την περίοδο των εκπτώσεων. Σημείωσε τα εξής:
Αρνητικές Επιπτώσεις:
- Μειωμένη Κίνηση στα Καταστήματα:
- Οι καταναλωτές προτιμούν να αποφεύγουν τις μετακινήσεις, ιδιαίτερα σε ανοιχτούς χώρους ή καταστήματα χωρίς κλιματισμό.
- Η ζήτηση μειώνεται δραστικά κατά τις ώρες αιχμής (12:00-18:00).
- Πτώση Αυθόρμητων Αγορών:
- Λόγω της δυσφορίας και της κόπωσης, οι πελάτες δεν περιηγούνται στους διαδρόμους ή στα ράφια και περιορίζονται μόνο σε απαραίτητα προϊόντα.
- Αναστολή Προγραμματισμένων Εξορμήσεων:
- Οικογένειες και τουρίστες αποφεύγουν εμπορικά κέντρα και αγορές σε ηπειρωτικές πόλεις που δεν έχουν τουριστική ανάπτυξη.
Ουδέτερες ή Θετικές Εξαιρέσεις:
- Aύξηση Online Αγορών:– Σε περιόδους καύσωνα παρατηρείται στροφή προς το ηλεκτρονικό εμπόριο καθώς οι καταναλωτές επιλέγουν να ψωνίζουν από το σπίτι τους.–
–
–
–
–«δροσιστικά προϊόντα» όπως ανεμιστήρες, κλιματιστικά, ελαφριά ρούχα και είδη θαλάσσης που είναι διαθέσιμα στις εκπτώσεις.