Η Κληρονομιά του Τζόρτζιο Αρμάνι
Ο Τζόρτζιο Αρμάνι είχε μια βαθιά αγάπη για τη μόδα, ενώ ταυτόχρονα εκτιμούσε τις γυναίκες και τους άνδρες, καθώς και τη φύση. Ο σύντροφός του, Λέο Ντελ’ Όρκο, υπήρξε ο πιστός συνοδοιπόρος του μέχρι την τελευταία στιγμή της ζωής του, προσφέροντας στήριξη με την αξιοπρέπεια που χαρακτήρισε τον ίδιο τον Αρμάνι. Παρά το γεγονός ότι το όνομά του παραμένει εμβληματικό στην ιστορία της μόδας, η ζωή του επανέρχεται στο προσκήνιο μετά την αποκάλυψη της διαθήκης του δέκα ημέρες μετά τον θάνατό του, προκαλώντας αίσθηση με τις κληρονομιές που άφησε στον σύντροφό του. Η περιουσία που άφησε πίσω είναι εντυπωσιακή και φαίνεται να ξεπερνά ακόμη και τη φήμη που απέκτησε.
Ο Σύντροφος Ζωής
Ο Λέο Ντελ’ Όρκo είναι ο άνθρωπος που θα κληρονομήσει το μεγαλύτερο μέρος της περιουσίας από τον Αρμάνι. Συγκεκριμένα, αποκτά το 40% των δικαιωμάτων ψήφου στον οίκο Armani, κάτι που επιβεβαιώνει τη σημαντική θέση που κατείχε στη ζωή και την καριέρα αυτού του Ιταλού σχεδιαστή.
Ο Αρμάνι απεβίωσε στις 4 Σεπτεμβρίου 2025 και είχε δημιουργήσει έναν από τους πιο αναγνωρίσιμους οίκους μόδας παγκοσμίως. Για πάνω από πενήντα χρόνια δίπλα στον σχεδιαστή βρισκόταν ο Ντελ’ Όρκo τόσο σε επαγγελματικό όσο και σε προσωπικό επίπεδο. Από το 1977 εργάστηκε στην εταιρεία κι αργότερα ανέλαβε τη διεύθυνση της ανδρικής συλλογής.
Μια Ιδιαίτερη Σχέση
Η γνωριμία τους έγινε στο Μιλάνο όταν συναντήθηκαν τυχαία κατά τη διάρκεια μιας βόλτας με τα σκυλιά τους. Ο Ντελ’ Όρκo ήταν τότε μόλις 24 ετών κι εργαζόταν στη διαφήμιση πριν στραφεί στο industrial design και τελικά ενταχθεί στον κόσμο της Armani.
Στη διαθήκη αποκαλύπτονται επίσης οι λεπτομέρειες σχετικά με τα ανίψια του σχεδιαστή: η Σιλβάνα και ο Αντρέα θα ελέγχουν το 30% των μετοχών ενώ ένα τρίτο θα διοικείται από το Ίδρυμα Αrmani που ίδρυσε ο ίδιος. Η αδελφή Ροζάνα μαζί με τα παιδιά της κληρονομούν τις εταιρείες ακινήτων συμπεριλαμβανομένων πολυτελών κατοικιών στο Μιλάνο καθώς επίσης βιλάρες σε περιοχές όπως η Σεν Τροπέ και η Παντελερία.
Η παρακαταθήκη ενός ανθρώπου όπως ο Τζόρτσιο Αrmani δεν αποτυπώνεται μόνο μέσω των έργων αλλά κυρίως μέσα από τους ανθρώπους στους οποίους έδειξε εμπιστοσύνη κατά τη διάρκεια της ζωής του.