«Μεταμόρφωση: Η Αττική Οδός αποκτά νέα πνοή με επαναστατικές παρεμβάσεις κατά της κυκλοφοριακής συμφόρησης!»

Αλλάζει η Αττική Οδός – Έρχεται σημαντική παρέμβαση στη Μεταμόρφωση που βάζει τέλος στην κίνηση

Στρατηγικές Αντιμετώπισης Κυκλοφοριακού στην Αττική

Ο Χρίστος Δήμας αναφέρθηκε το Σάββατο (4/10) στα έργα που προγραμματίζει το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για την επίλυση των κυκλοφοριακών προβλημάτων στην Αττική, εστιάζοντας ιδιαίτερα στον κόμβο της Μεταμόρφωσης, όπου παρατηρούνται καθημερινά σοβαρές δυσκολίες.

Δήμας: «Πολύπλοκο ζήτημα το κυκλοφοριακό»

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών υπογράμμισε ότι «το κυκλοφοριακό πρόβλημα στην Αττική είναι πολύπλοκο και δεν περιορίζεται μόνο στον συγκεκριμένο αυτοκινητόδρομο στη Μεταμόρφωση, ο οποίος δέχεται καθημερινά υψηλό φόρτο κίνησης». Όπως τόνισε σε δηλώσεις του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, «η εκτενής χρήση του Ι.Χ.καθώς και η τροφοδοσία των καταστημάτων συμβάλλουν επίσης στο πρόβλημα».

Ο Χρίστος Δήμας επισήμανε ότι η στρατηγική του υπουργείου επικεντρώνεται στις δημόσιες συγκοινωνίες: «Η νέα γραμμή του Μετρό είναι υπό κατασκευή και ο στόλος των λεωφορείων ανανεώνεται μετά από πολλά χρόνια, με στόχο τη δημιουργία βιώσιμων συνθηκών αστικής κινητικότητας και την προσφορά αξιόπιστων εναλλακτικών μετακινήσεων».

Η Κεντρική Διάσταση του Προβλήματος στη Μεταμόρφωση

Με έμφαση περιέγραψε ο Χρίστος Δήμας την κατάσταση στον κόμβο της Μεταμόρφωσης: «Τα οχήματα που κινούνται από την Αττική Οδό προς την Εθνική Οδό Αθηνών – Λαμίας συναντούν τη ροή από Ελευσίνα με δύο λωρίδες να συμπτύσσονται σε μία». Η προτεινόμενη λύση περιλαμβάνει μια σημειακή παρέμβαση: θα διαχωριστούν οι λωρίδες ώστε πρώτοι να εισέρχονται οι οδηγοί από Ελευσίνα και περίπου 150 μέτρα πιο κάτω εκείνοι που έρχονται από το αεροδρόμιο. Το έργο αυτό αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το 2026.

Επιπλέον, ανακοίνωσε ότι «εργαζόμαστε εντατικά αυτή τη στιγμή για να προκηρύξουμε τον διαγωνισμό για τον τριπλό κόμβο στον Σκαραμαγκά μέσα στο φθινόπωρο». Αυτή η παρέμβαση σε συνδυασμό με την αναβάθμιση της Δυτικής Περιφερειακής Λεωφόρου Αιγάλεω θα βοηθήσει στη μεταφορά μεγάλου μέρους της κυκλοφορίας μακριά από τον Κηφισό,ειδικά όσον αφορά τα βαρέα οχήματα.

Νέες Συνδέσεις και Εναλλακτικές Διαδρομές

Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, η Δυτική Περιφερειακή θα συνδεθεί με την Εθνική Οδό Αθηνών – Κορίνθου ενώ θα γίνουν παρεμβάσεις στους ανισόπεδους κόμβους Σκαραμαγκά, Σχιστού και Ναυπηγείων. Αυτό το έργο θα προσφέρει εναλλακτικές διαδρομές για τις μετακινήσεις προς Πειραιά καθώς και τα νοτιοδυτικά προάστια της πρωτεύουσας συμβάλλοντας έτσι στην αποσυμφόρηση της κορεσμένης Λεωφόρου Κηφισού.

Ο Χρίστος Δήμας υπογράμμισε: «Κάθε παρέμβαση που βελτιώνει τη ροή κίνησης μπορεί να έχει θετικό αντίκτυπο στις συνθήκες μετακίνησης αλλά πρέπει να κατανοήσουμε ότι η ανέγερση νέων δρόμων δεν αποτελεί παντοδύναμη λύση για τα κυκλοφορικά ζητήματα όπως επιβεβαιώνουν οι συγκοινωνιολόγοι.Είναι απαραίτητη μια ολοκληρωμένη προσέγγιση παρεμβάσεων κι αυτή είναι η πολιτική που ακολουθεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών».

Scroll to Top