«Νατσιός: Κρίσιμη η διατήρηση της λιγνιτικής μονάδας «Πτολεμαϊδα» για το μέλλον της χώρας»

Νατσιός: Μια πολιτική συμμορία λυμαίνεται τη χώρα

Η Σημαντικότητα της Μονάδας Πτολεμαΐδα 5 για την Εθνική Ασφάλεια

Ο Πρόεδρος της ΝΙΚΗΣ, Δημήτρης Νατσιός, χαρακτήρισε την αδιάλειπτη λειτουργία της μονάδας Πτολεμαΐδα 5 της ΔΕΗ ως «εθνική ανάγκη», υπογραμμίζοντας τη ζωτική σημασία της για την υποστήριξη της χώρας.

«Είναι εθνική ανάγκη να παραμείνει ανοιχτή αυτή η μονάδα, να στηριχτεί η πατρίδα μας…», δήλωσε κατά τη διάρκεια επίσκεψής του στην Πτολεμαΐδα, όπου ανέδειξε τους κινδύνους που προκύπτουν από τη βίαιη απολιγνιτοποίηση για τη Δυτική Μακεδονία.

Ο επικεφαλής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του κόμματος ΝΙΚΗΣ επισκέφθηκε το Λιγνιτικό Κέντρο Δυτικής Μακεδονίας και τη μονάδα «Πτολεμαΐδα 5», συνοδευόμενος από τον Οργανωτικό Συντονιστή του Κινήματος, Πέτρο Παπαγεωργίου και μέλη της τοπικής κοινότητας. Μετά την αυτοψία,είχε σειρά συναντήσεων με τον Δήμαρχο Εορδαίας και εκπροσώπους των εργαζομένων καθώς και του Σωματείου «Σπάρτακος».

Κατά τις συζητήσεις τους, ο κ. Νατσιός τόνισε ότι οι συνέπειες από την απολιγνιτοποίηση είναι σοβαρές όχι μόνο για την ενεργειακή αυτάρκεια αλλά και για τις κοινωνικές δομές στην περιοχή. «Η ΔΕΗ πρέπει να παρέχει ηλεκτρικό ρεύμα στον ελληνικό λαό μέσω αυτών των μονάδων όσο πιο οικονομικά γίνεται. Υπάρχουν τρόποι γι’ αυτό. Ωστόσο δεν υπάρχει επαρκής κυβέρνηση», ανέφερε αρχικά.

«Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η Δυτική Μακεδονία είναι η δημογραφική κρίση. Είναι επιτακτική ανάγκη να διατηρηθεί σε λειτουργία αυτή η σύγχρονη λιγνιτική μονάδα ώστε οι κάτοικοι αυτής της ευαίσθητης περιοχής να παραμείνουν εδώ», πρόσθεσε κατά τη διάρκεια ιδιωτικής συνάντησης με τον δήμαρχο κ. Παναγιώτη Πλακεντά.

«Θέλω να καταγγείλω αυτό το έγκλημα που διαπράτεται εις βάρος των κατοίκων με το κλείσιμο αυτής της διαδικασίας σε μια περιοχή που ήδη πλήττεται δημογραφικά. Δυστυχώς συνεχίζει να κυβερνά αυτή η συμμορία…», συμπλήρωσε ο ίδιος.

Η αντιπροσωπεία του κόμματος ΝΙΚΗΣ είχε επίσης συνομιλίες με εργαζόμενους, επαγγελματίες και πολίτες στην περιοχή καταγράφοντας τις ανησυχίες τους σχετικά με το μέλλον τόσο της Δυτικής Μακεδονίας όσο και γενικότερα όσον αφορά την ενεργειακή πολιτική και τις παραγωγικές προοπτικές στη χώρα.

Κύλιση στην κορυφή