Σφοδρή Σύγκρουση Λεωφορείων στη Βούλα: 47 Τραυματίες
Σοκαριστικές είναι οι εικόνες από τη σφοδρή σύγκρουση δύο λεωφορείων που σημειώθηκε την Παρασκευή (4/7) στην παραλιακή Λεωφόρο Κωνσταντίνου Καραμανλή,στη Βούλα. Στην τραγωδία αυτή, 47 επιβάτες τραυματίστηκαν και μεταφέρθηκαν σε τέσσερα νοσοκομεία της Αττικής. Το Σάββατο (5/7), δημοσιεύτηκε βίντεο που καταγράφει τη στιγμή της σύγκρουσης.
Σύμφωνα με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του MEGA, το αστικό λεωφορείο της γραμμής 122Θ [Βάρκιζα – Στ. Αργυρούπολη] κινούνταν κανονικά στη δεξιά λωρίδα όταν ένα δεύτερο λεωφορείο, με οδηγό μια γυναίκα ηλικίας 50 ετών, προσέκρουσε στο πίσω μέρος του. Από τα στοιχεία της Τηλεματικής προκύπτει ότι το όχημα της γυναίκας κινούνταν με χαμηλή ταχύτητα, ωστόσο η πρόσκρουση ήταν ισχυρή λόγω του μεγέθους και του βάρους του οχήματος.
Η οικογένεια της οδηγού υποστηρίζει ότι η γυναίκα δεν έχει επικίνδυνη οδήγηση και πιθανόν υπέστη ζάλη τη στιγμή του ατυχήματος. «Οδηγεί και σε άλλες περιφέρειες μεγάλο φορτηγό· εκείνη την ώρα ζαλίστηκε και συνέβη αυτό»,δήλωσε η πεθερά της. Η κόρη της πρόσθεσε: «Η μητέρα μου δεν τρέχει ποτέ», διαψεύδοντας τις φήμες περί υπερβολικής ταχύτητας.
Επιπλέον, αναδεικνύεται η εξαντλητική φύση των βαρδιών στο συγκοινωνιακό έργο. Ο Σταύρος Ταταράκης, επαγγελματίας οδηγός στην ΟΣΥ, καταγγέλλει ότι υπάρχουν βάρδιες που φτάνουν ή ξεπερνούν τις 16 ώρες — κάτι που είναι παράνομο — αναφέροντας πως η 50χρονη είχε εργαστεί για 16 συνεχόμενες ώρες την Τρίτη (1/7).
Μια πολυτραυματίας ηλικίας 38 ετών νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση στο νοσοκομείο ΚΑΤ και αναμένεται να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση. Η οδηγός κρατείται υπό φρούρηση με τραύματα στην κοιλιακή χώρα και κατάγματα στα πλευρά ενώ εξετάζεται επίσης η καρδιολογική κατάσταση.
Οι ειδικοί επισημαίνουν ότι ακόμη και σε χαμηλές ταχύτητες μπορεί να προκληθούν σοβαροί τραυματισμοί λόγω του μεγάλου βάρους των λεωφορείων: «Η μάζα τους είναι τέτοια ώστε ακόμα και με ταχύτητες γύρω από 15-20 χιλιόμετρα προκαλούνται σημαντικές παραμορφώσεις στους επιβάτες», δήλωσε ο δικαστικός μηχανολόγος Φίλιππος Μπρέζας.
Tην ώρα του ατυχήματος υπήρχαν παράνομα σταθμευμένα αυτοκίνητα στη βοηθητική λωρίδα — αποκλειστικά για αστικά λεωφορεία — γεγονός που αύξησε τους κινδύνους κατά την επιβίβαση και αποβίβαση των επιβατών από τη δεξιά λωρίδα της Λεωφόρου. Οι αρμόδιες αρχές διερευνούν τα αίτια αυτής της σοβαρής σύγκρουσης.