Ταλαιπωρία για χιλιάδες επιβάτες στο «Ελ. Βενιζέλος» λόγω πολύωρης αναμονής στις πτήσεις. Το χάος που επικρατεί στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» και παγκοσμίως καταδεικνύουν οι δηλώσεις πολιτών .
Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά επιβάτης πτήσης με προορισμό τη Γερμανία, έφτασε στο σημείο να ταξιδέψει αλλά το αεροπλάνο δεν προσγειώθηκε ποτέ. «Είμαστε από τις 08:00 εδώ, πετάξαμε στη Γερμανία αλλά μας γύρισαν πίσω. Τώρα είμαστε εδώ και περιμένουμε και κανείς δεν μας λέει τίποτα».
Ένας ακόμη πολίτης που ταξιδεύει, αποδίδει το τεράστιο πρόβλημα στις καθυστερήσεις στο γεγονός ότι υπήρξε παγκόσμιο μπλακ άουτ. «Ελπίζουμε σύντομα το πρόβλημα να αποκατασταθεί. Ελπίζω ότι η πτήση μου για την Κωνσταντινούπολη θα γίνει άμεσα».
Επιβάτης μιλά για τις πολύωρες καθυστερήσεις στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»
«Είμαστε περίπου μια ώρα στο αεροδρόμιο. Δυστυχώς, η πτήση μας ακυρώθηκε και τώρα μας είπαν ότι θα μας δώσουν δωμάτιο για να διανυκτερεύσουμε απόψε γιατί η πτήση μας για Λονδίνο δεν υπάρχει. Ζούμε και εργαζόμαστε στο Λονδίνο αλλά έχουμε κανονίσει τη μετακίνηση… Τι να κάνουμε, όμως. Πρώτη φορά συμβαίνει αυτό το χάος και κανείς δεν μας ενημέρωσε για ποιο λόγο έγιναν αυτά…».
Επιβάτης του «Ελ. Βενιζέλος» «Η πτήση μας ακυρώθηκε, χωρίς ενημέρωση»
Ο συγκεκριμένος πολίτης βρίσκεται στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» με τη σύζυγό του και το μωρό παιδί τους και χρειάζεται επειγόντως ένα δωμάτιο για να διανυκτερεύσει. «Δεν πρέπει να μείνουμε πολλές ώρες στο αεροδρόμιο, δεν είμαστε μόνοι μας, έχουμε και το παιδί».
Μεγάλοι αερομεταφορείς των ΗΠΑ και της Ευρώπης, συμπεριλαμβανομένων των American Airlines, Delta United Airlines και Lufthansa διέκοψαν δρομολόγια το πρωί της Παρασκευής επικαλούμενοι προβλήματα επικοινωνίας, λιγότερο από μία ώρα αφότου η Microsoft άρχισε να επιλύει τη διακοπή των υπηρεσιών cloud που επηρέασε αρκετές εταιρείες χαμηλού κόστους.
Σε μήνυμά της με τίτλο “Υποβάθμιση υπηρεσίας”, η Microsoft σημειώνει ότι οι χρήστες “ενδέχεται να μην μπορούν να έχουν πρόσβαση σε διάφορες εφαρμογές και υπηρεσίες του Microsoft 365”.
H Microsoft προσθέτει ότι παραμένει “κινητοποιημένη για να διαχειριστεί αυτό το συμβάν, δίδοντας την μεγαλύτερη και επείγουσα προτεραιότητα, ενώ συνεχίζει να αντιμετωπίζει τον συνεχιζόμενο αντίκτυπο για τις υπόλοιπες εφαρμογές Microsoft 365 που βρίσκονται σε υποβαθμισμένη κατάσταση”.